پیام تبریک معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی به مناسبت روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۶ کد : ۲۶۴۱ اسلاید شو SDH دانشجویان اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۳
پیام تبریک معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی به مناسبت روز دانشجو

معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی  در پیامی روز دانشجو و سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی به خصوص دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه متن پیام تبریک دکتر همت به شرح ذیل است:

۱۶ آذرماه به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است؛ نامگذاری این روز، به یاد ۳ دانشجویی است که در اعتراض به دیدار رسمی نیکسون، معاون رئیس جمهور آمریکا با شاه پهلوی، آن هم چندی پس از کودتای ننگین آمریکایی ۲۸ مرداد، توسط رژیم ستمشاهی به شهادت رسیدند.

 این روز اما بهانه ایست که به یاد بیاوریم دانشجویان با حضور در تمام عرصه های علمی، سیاسی و اعتقادی کشور اثرگذار و تعیین کننده هستند. جایگاه دانشجو، آنقدر متعالی است که در عالی ترین سطوح تصمیم ساز نیز باید حضور دائمی و اثرگذار داشته باشند و با دغدغه آینده سازی، در محافل مهم جایگاه ویژه ای برای آنها درنظر گرفته شود. این اهمیت جایگاه دانشجو، حساسیت رسالت دانشگاهها را که وظیفه تربیت و آموزش دانشجویان را به عهده گرفته اند، بیش از گذشته نمایان می کند.

با تکیه بر توانمندی دانشجویان، تخصص و انگیزه اساتید جوان، و همت کارکنان خدوم، امروز مدارج مهمی از رشد و توسعه در عرصه های پژوهشی، آموزشی، تحصیلات تکمیلی و ارتباط با بهداشت و درمان  را طی نموده و پرشتاب تر از گذشته در مسیر توسعه گام بر می دارد. 
 حرکت پرشتاب دانشگاه به سوی آینده ای روشن، بیش از گذشته جریان دارد و امید است حضور شما دانشجویان عزیز در این مجموعه دانشگاهی به رشد، تعالی و ارتقای دانشکده بیش از گذشته سرعت ببخشد.

در پایان، ضمن تبریک مجدد روز دانشجو، از خداوند متعال می خواهم توفیق خدمت صادقانه به این امانت های ارزشمند را به اینجانب و کلیه دست اندرکاران و پرسنل زحمتکش دانشکده علوم پزشکی ساوه عطا بفرماید.

 
دکتر مرتضی همت
معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه

 


نظر شما :