فراخوان جذب دستیار پژوهش در مراکز تحقیقاتی علوم‌ پزشکی

تعداد بازدید:۳۰۰
فراخوان جذب دستیار پژوهش در مراکز تحقیقاتی علوم‌ پزشکی

برنامه جذب دستیار پژوهش از اواخر سال ۱۳۹۳ با هدف تشویق فارغ‌التحصیلان برتر علوم‌پزشکی در معاونت تحقیقات و فناوری راه‌اندازی شده است. این برنامه در دو بخش ۱- جذب فارغ‌التحصیلان برتر (پزشک عمومی، داروساز عمومی‌و دندانپزشک عمومی) برای گذراندن طرح نیروی انسانی در مراکز تحقیقاتی و ۲- جذب فارغ‌التحصیلان برتر (فوق‌لیسانس و بالاتر کلیه رشته‌های دانشگاه‌های علوم‌پزشکی) برای گذراندن خدمت سربازی اجرا می‌شود. اطلاعات بیشتر در خصوص معیارهای جذب در این برنامه در نشانی rap.research.ac.ir قابل دسترس است. 

ستاد نیروهای مسلح جذب دستیار پژوهش سرباز را به مناطق خاصی از کشور محدود نموده است که فهرست به روز شده آن در خبر مندرج در صفحه اصلی سامانه با عنوان «دانش آموختگان برتر حوزه علوم‌پزشکی  دوران سربازی را در مراکز تحقیقاتی خواهند گذراند» در دسترس است. 

جذب دستیار پژوهش (طرح نیروی انسانی) در تمام طول سال انجام شده و محدود به زمان خاصی نیست ولی جذب دستیار پژوهش سرباز با توجه به تاریخ اعزام که هر دو ماه یکبار است باید اطلاعات فرد حداقل ۵۰ روز قبل از تاریخ اعزام در سامانه مندرج در  rap.research.ac.ir وارد شده باشد.

کلید واژه ها: دستیار پژوهش نخبگان سرباز نیروهای مسلح جذب جذب دستیار جذب دستیار پژوهش پژوهش فارغ التحصیلان برتر


نظر شما :