تبریک سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی به مناسبت آغاز سال تحصیلی۰۰-۹۹

۰۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳ کد : ۱۷۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۴۵
تبریک سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی به مناسبت آغاز سال تحصیلی۰۰-۹۹

دوستان گرامی

            دانشجویان عزیز

                           با سلام و احترام

بار دیگر از پی گردش گردون و لطف پروردگار، فصل مهر، بهار تعلیم و تربیت از راه رسید و فرصت را مغتنم شمرده و آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را به همه جامعه دانشگاهی علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ساوه بالاخص، شما دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و برای همگان، دستیابی به مدارج عالی علمی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، سلامتی، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال آرزو می نمایم. متاسفانه سال تحصیلی 1400-1399 به دلیل شیوع بیماری کرونا، متفاوت تر از سال های دیگر آغاز می شود ولی آنچه در ماه های اخیر، پس از شیوع این بیماری در دانشگاه ها و موسسات آموزشی ایران و اکثر کشورهای جهان شاهد آن بودیم؛ تغییر مسیر آموزش کلاسیک به آموزش الکترونیکی؛ و فائق آمدن بر شرایط بحرانی پیش آمده بود و همچنان در جهت تسهیل و ارتقای این شیوه آموزشی تلاش می کنیم.

اگرچه امسال کمیته تحقیقات دانشجویی نیز همراستا با بخش آموزشی، به دلیل شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا ناگزیر به تغییر رویه در شیوه های آموزشی خود شد اما همچنان در تلاش هستیم تا بستر تعلیم و تعلم را برای شما دانشجویان به بهترین شکل آماده کنیم. در این راستا سطح دوم دوره دیپلم پژوهشی به همراه سایر کارگاههای آموزشی برنامه ریزی شده است و سعی شده است که به بهترین شکل اجرا شوند. امید است با استقبال شما دانشجویان گرامی همراه باشد و زمینه آموزش پژوهش صحیح را برای شما فراهم آورد.

در خاتمه آرزومندم به فضل الهی در سال تحصیلی جدید و با همکاری شما دانشجویان پرتلاش و ساعی؛ این توفیق به ما عنایت گردد که بتوانیم با بهره مندی از همه ی توان و البته با تلاشی مضاعف و خالصانه، و انگیزه والای دانش طلبی، در جهت ارتقای دانشکده به ویژه برنامه های کمیته تحقیقات دانشجویی؛ گام هایی موثرتر، بلند و استوار در جهت رشد همه جانبه برداریم. برای همگان از درگاه خداوند متعال سلامتی، موفقیت، بهروزی و سعادت آرزومندم.

 

دکتر حسین زاده

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی

کلید واژه ها: کمیته تحقیقات دانشجویی سال تحصیلی 99-00


نظر شما :